onsdag, juli 13, 2005

zzZZzz

Såja, efter en natts slit med min egen webbserver och ASP.net, så har jag nog fått igång det mesta, även mitt nya fotoalbum som ni lätt når från länkarna till höger.
Gårdagen var otroligt kvalmig, men helt okej ändå..
Efter jobbet så bar det av till Biltema med lillgrabben Joel och mina Morföräldrar för inköp av en ny trampebil. Direkt efter det så bar det av till ungarnas kusin för att hjälpa honom att få igång ett spel på xboxen. Efter det så var det dags för min egen kusins dator, som jag äntligen fått rätt på efter ett antal formateringar osv...
Vid 22:30 tiden så kunde jag äntligen ägna mig åt min egen dator.
Förresten har ni besökt sidan så skriv gärna någon liten kommentar ;o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Satan..... Andy började genast kolla vad en Cadettikart kostade.... Dom tycker inte man ska börja tävla förrän det år man fyller sju, men han måste väl träna också??? http://www.blocket.se/view/5404892.htm?caller=he_s&l=0&c=1&city=0