söndag, juli 31, 2005

Semestersoft..

Idag har det varit en riktigt avslappnad bra dag... Joel vaknade 06:15, och det var min tur att gå upp, lyckligtvis så var jag inte helt död... *tack till Nickelodeon*
Efter en riktigt god frukost med brieost och rödlöksbaguetter så drog vi till morsan för att lämna tillbaka lite prylar.
På eftermiddagen tog Joel och jag och körde en lång runda med trampebilen, nerom hamnen och tillbaks igen, strongt jobbat av honom. Nästa punkt var en liten grillning av några kotletter, baconlindande lökklyftor och några Chorizos.. -Ja givetvis en kall Hof till det.
Sen började åskan, jag börjar bli riktigt nervig varenda gång nu, lite väl många dyra prylar inkopplade på elnätet här i huset, trist om 5 datorer 2 digitalboxar hemmabio och bredbandsrouter och videosändare skulle brinna upp, tur man inte haft råd med en fet LCD-TV än ;o)
Imorgon skall min syster och hennes kille ta ALLA ungarna till Göteborg och Liseberg över natten, tror det är mer än 1 år sen vi senast var helt barnlediga en natt... kommer nog att kännas ganska mysko, man får nästan ångest av det, känns som man kan göra VAD MAN VILL, men det enda man vill egentligen är att bara ta det lugnt och softa... hehe man blir konstig med åren....

Inga kommentarer: